آیا هه جونگ AOA وزنش رو نشون می ده؟
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : چهار شنبه 8 / 4 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB

در برنامه AOA's One Fine Day هه جونگ وزنش رو نشون داد اما در واقع غلط بود!
در 27جون در این قسمت از برنامه دخترا به چین می رن تا اونجا تعطیلاتشون رو بگذرونن و از آب بازی لذت ببرن. برای رانندگی محدودیت وزن وجود داشت. و هه جونگ موقع وزن گرفتن خودش با یه لبخند گفت که 57 کیلو داره. بقیه اعضا گفتن که "نگو بابا" و بقیه وزنشون رو نگفتن.
در مصاحبه بعد از اون هه جونگ توضیح داد:"لطفا اون یه تیکه رو بردارید، فکر کنم لباسام خیلی خیس بود که اونطوری وزنمو نشون داد،من یه لحظه موندم و با خودم گفتم که این دیگه جیه! من مطمئنن وزنم اونقد نیست.. نه؟"

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: AOA , News , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!